A képek fontosak, főleg egy webáruházban. Eleve a képekre „ugrik” a szemünk, mert a vizuális információt sokkal gyorsabban megértjük. Másrészt a képek segítenek eladni a terméket – nemcsak elmondod, hogy a terméked milyen, hanem meg is mutatod. A képek segítenek...
Blog
Hírek és szakmai tippek
Merülj el a webáruházak világában! Legújabb cikkeinkkel naprakészen tarthatod vállalkozásodat, olvashatsz iparági hírekről, hasznos tanácsokról és az online értékesítés legújabb trendjeiről. Fedezd fel, hogyan teheted sikeresebbé webáruházadat, és maradj képben a legfrissebb fejlesztéseinkkel!
Érdemes a facebookos regisztrációt a webáruházadba építeni? (5 érv pro és kontra)
Ha nem tegnap mentél fel először az internetre, akkor biztosan találkoztál már olyan oldallal, amely a regisztrálás helyett egy Facebook-fiókot is „elfogad”. A cél egyértelmű: ha egy kattintással „regisztrálhat” az oldalunkra, azzal levesszük a felhasználó válláról a...
Miért gamifikáld (!) a webáruházadat? És hogyan?
A gamification egy újabb szó, amitől mind a magyartanárok, mind az online marketingesek lidérces álmokat kaphatnak. Előbbiek azért, mert újabb anglicizmussal sértjük a nyelvet, utóbbiak pedig csak legyintenek, hogy „no, megint egy új buzzword”. A gamification az a...
Mit tesztelj a „call to action” gombodon?
Nem tudhatom, mennyire vagy otthon a webáruházak, illetve úgy általában az online marketing terminológiájában. Call to actionnek hívjuk a weboldalad (vagy a szöveged) azon részét, ahol valami akciót szeretnél elvégeztetni a látogatóval – webáruháznál értelemszerűen a...