Webáruház automatizálás

Automatizált megoldások, amelyek megkönnyítik az üzemeltetést
A WebDoc szakértői csapata nemcsak webáruházakat készít, hanem olyan rendszereket fejleszt, amelyek jelentősen csökkentik az adminisztrációs terheket és minimalizálják a manuális feladatokat. A WebDoc Webáruház Rendszer lehetővé teszi, hogy kevesebb idő- és energiabefektetéssel érjen el magasabb bevételt. Rendszereink folyamatos frissítést és karbantartást kapnak, így mindig a legmodernebb technológiákat kínáljuk.

Nincs szüksége extra munkaerőre webshopja üzemeltetéséhez!

Webáruházaink automatizálják a legfontosabb folyamatokat, mint a rendelésfeldolgozás és a készletkezelés. Ezzel nemcsak időt spórolhat, de csökkentheti az üzemeltetési költségeit is, miközben a webáruháza hatékonyan működik és több profitot generál.

Velünk időt takarít meg, webshopja pedig növeli a bevételét

A WebDoc fejlesztéseivel olyan webáruházat kap, amely nem csak az idejét kíméli, hanem maximalizálja a bevételeit. Automatizáljuk a folyamatokat, csökkentjük az adminisztrációs terheket, és folyamatosan figyeljük, hogyan lehet tovább optimalizálni a működést.

Hogyan csökkentjük az adminisztrációs terheket?

  • Összekötjük webshopját a meglévő rendszerekkel
  • A rendelések automatikusan bekerülnek az ügyfélkezelési rendszerébe
  • Az összes megrendelést egy helyen kezelheti
  • Kevesebb manuális adatrögzítésre lesz szükség, így időt takaríthat meg
  • Látogatói viselkedésének elemzésével még célzottabban kommunikálhat

Előnyök

A Webdoc keretrendszerrel olyan szolgáltatásokat nyújtunk, amelyek az Ön vállalkozásának sikerét segítik.

Reszponzív fejlesztés

Webáruházainkat úgy építjük fel, hogy minden eszközön optimálisan működjenek, így az ügyfelek bárhonnan könnyedén vásárolhatnak.

Teljes testreszabhatóság

Minden webáruházat az ön igényeire szabunk, az egyedi megjelenéstől kezdve a speciális funkciókig.

Könnyű integrálhatóság

Könnyedén összekötjük webáruházát a meglévő számlázási, CRM és egyéb rendszerekkel, egyszerűsítve a mindennapi munkafolyamatokat.

Modern UI/UX dizájn

A felhasználói élményt helyezzük előtérbe, hogy vásárlói egyszerűen és gyorsan eligazodjanak az áruházban, növelve az elégedettséget és a konverziót.

Gyors és biztonságos működés

Rendszereink stabilak, gyorsak és biztonságosak, így ön nyugodtan koncentrálhat a növekedésre.

Ingyenes frissítések és karbantartás

Webáruházait folyamatosan frissítjük és karbantartjuk, hogy mindig naprakész legyen és a legújabb technológiákat használja.

Funkciók

A Webdoc keretrendszer olyan funkciókat kínál, amelyekkel egyszerű és hatékony a webáruház kezelése.

Automatizált működés

A Webdoc automatizálja a rendelésfeldolgozást, a készletkezelést és más kulcsfontosságú feladatokat, ezzel csökkentve az adminisztrációs terheket.

Egyszerű adminisztráció

Az átlátható adminisztrációs felületen könnyedén kezelheti a termékeket, rendeléseket és egyéb tartalmakat, így időt takaríthat meg.

Adatkezelés és riportálás

Az áruház teljesítményét részletes riportokkal és adatokkal követheti nyomon, segítve a gyors és hatékony döntéshozatalt.

Készen áll a hatékonyságra?

Kérjen tőlünk árajánlatot, és csatlakozzon azokhoz az ügyfeleinkhez, akik automatizált rendszereinkkel időt és pénzt spórolnak, miközben növelik bevételeiket!

Hírek és szakmai tippek

Merülj el a webáruházak világában! Legújabb cikkeinkkel naprakészen tarthatod vállalkozásodat, olvashatsz iparági hírekről, hasznos tanácsokról és az online értékesítés legújabb trendjeiről. Fedezd fel, hogyan teheted sikeresebbé webáruházadat, és maradj képben a legfrissebb fejlesztéseinkkel!

Így kezeld a webáruházadról kialakuló közvéleményt

Így kezeld a webáruházadról kialakuló közvéleményt

Szeresd vagy utáld, de az internetes véleményekkel foglalkoznod kell. Ha te meg tudod találni, hogy a webáruházadról és az általad forgalmazott termékekről mit írnak, akkor a vásárlóid is meg tudják. Sőt, meg is fogják. A kulcskérdés persze az, hogy folyamatosan...

Hogyan kezeld jól a panaszos vásárlókat?

Hogyan kezeld jól a panaszos vásárlókat?

A vevőpanaszt két módon tudod kezelni. • Jól. • Rosszul. Ha jól kezeled, akkor lehet, hogy a panasz ellenére a vevőt megtartottad hosszú távon. Ha rosszul, akkor nemcsak őt veszítetted el, hanem akár felidegesítetted annyira, hogy valamilyen felületen (Facebookon,...

A jó adatvédelem – 6 szempont, amire figyelj

A jó adatvédelem – 6 szempont, amire figyelj

Az adatvédelem nem csupán azt a mondatot jelenti, hogy „adataidat harmadik félnek nem adjuk át”. Az adatvédelem a mindennapos működésed része, és leginkább az számít, hogy mit teszel – nem az, hogy mit mondasz. Sőt, ha az adatvédelmi gyakorlataid rosszak,...