Ha még nem futottál bele egy kezelhetetlen és bonyolult lenyíló menübe, ami folyton becsukódott, akkor valószínűleg tegnap kötötték be nálad az internetet először Lenyíló menünek hívjuk azt a megoldást, amikor a kurzort a menüpontra víve lenyílik egy rész sok-sok...
Blog
Hírek és szakmai tippek
Merülj el a webáruházak világában! Legújabb cikkeinkkel naprakészen tarthatod vállalkozásodat, olvashatsz iparági hírekről, hasznos tanácsokról és az online értékesítés legújabb trendjeiről. Fedezd fel, hogyan teheted sikeresebbé webáruházadat, és maradj képben a legfrissebb fejlesztéseinkkel!
Így tedd tartalmassá a webáruházadat
A keresőmarketinges csapból állandóan folyik, hogy több és több tartalomra van szükséged, mert ma már tartalom nélkül lehetetlen rangsorolni – legyen a tartalom képi, videó vagy szöveges, de mindenképp legyen, mert az új algoritmusfrissítések is szeretik (sőt,...
Közösségi vásárlás – van-e jövője vagy már a kezdet kezdetén elbukott?
E kort bátran nevezhetjük a közösségi média korának. A számtalan internetes platform teljesen átalakította a médiát, illetve azt, ahogyan a médiához viszonyulunk. 20 éve egyszerű befogadó voltál, és a tömegmédiánál volt a véleménymonopólium. Ma viszont mindenki...
Értékesíts a termékleírásban – így alakítsd át a száraz leírásokat reklámmá
Gyakori és könnyen elkövethető hiba. Felállítod a webáruházadat, és minden szoftvert tökéletesen állítasz be. A fizetés döccenőmentes. Az oldal gyorsan betölt. A dizájn csillog-villog. Figyelsz arra, hogy a termékfotóid látványosak legyenek. Megfelelsz a...
Érdemes a webáruházadra élő csetet tenni?
Valószínűleg találkoztál már olyan oldallal, ahol jobb vagy bal alsó sarokban volt egy kis csetablak. Az ablak 1-2 perc után felugrott, és az automatikus üzenet megkérdezte tőled, hogy segíthet-e neked. Önmagában nem zavaró, mert nem egy képedbe mászó óriási felugró...
Hogyan kerüld el a duplikált tartalmakat?
Lehet, hogy webáruházad tele van duplikált tartalommal úgy, hogy nem is tudsz róla. Nem tudsz róla, mert nem szándékosan „követted el” ezt a „bűnt”. A szóhasználat talán kicsit durva, de a Google az utóbbi algoritmusfrissítéseivel még keményebben harcol...