A kosárelhagyók aránya elsőre talán nem is tűnik rémisztőnek, hiszen ez is csak egy újabb szám az analitikában, mint mondjuk a bounce rate. Pedig a kosárelhagyás ellen keményen kell harcolni, mert a legtöbb potenciális profitod itt úszhat el. Képzeld el azt, hogy a...
Blog
Hírek és szakmai tippek
Merülj el a webáruházak világában! Legújabb cikkeinkkel naprakészen tarthatod vállalkozásodat, olvashatsz iparági hírekről, hasznos tanácsokról és az online értékesítés legújabb trendjeiről. Fedezd fel, hogyan teheted sikeresebbé webáruházadat, és maradj képben a legfrissebb fejlesztéseinkkel!
Mit lehet automatizálni egy webáruházban?
Szerintem nem kell ragoznunk, hogy az automatizálás miért jó: gyorsabbá és egyszerűbbé tehetjük azokat a folyamatokat, amik (manuálisan végezve) nagyon sok munkaóránkat elvinnék. Ez nemcsak sok stressztől és munkától kímél meg minket, de hatékonyabb és gyorsabb lesz a...
A webáruházad legfontosabb statisztikái
Kétfajta adat van: érdekes és értelmes. Az érdekesbe tartozik minden olyan, amit „amúgy jó tudni”, és máskor tényleg jól jöhet, de az adott kérdés szempontjából nem releváns. Például az oldal lepattanásainak aránya lényegtelen, ha profitot számolsz, és ugyanígy a...
Egy webáruház keresőoptimalizálása – az 5 leggyakoribb hiba
A SEO önmagában is nehéz műfaj, mert a keresők algoritmusait csak a fejlesztők látják, mi nem. Tehát a kiindulópont az, hogy ha egy módszerről azt mondjuk, hogy segít a rangsorolásban, akkor azt úgy értjük, hogy tapasztalataink szerint működik, és a Google is...
Hogyan készítsd fel a webáruházadat a karácsonyi őrületre? (Erre a 4 területre figyelj)
A cég fejlesztésekor könnyű elveszni a részletekben, a kis feladatok mikromenedzselésében és a végeláthatatlan finomhangolásban. Ezekre is szükség van, azonban cégvezetőként (és webáruháztulajként) a fő feladatod mindig az, hogy a legkisebb befektetéssel (legyen az...
Az okosan használt „galéria” – a te webshopodnak van már lookbookja?
A „lookbook”-ra nem ismerek igazán találó magyar fordítást, talán a katalógus az, ami megközelíti. Lényegében egy látványos kiadvány tele jobbnál jobb fotókkal a termékeidről. Persze a termékeidet nem egy stúdió steril falai között fotóztatod, hanem használat közben....