Nemcsak az számít, hogy milyen ajánlatot teszel a látogatóidnak. Talán még fontosabb, hogy elhiszik-e. Mondani és állítani ugyanis könnyen lehet bármit. A „minőségi szolgáltatás” szavakat könnyedén leírhatja bárki, aki előtt billentyűzet van. Viszont a látogatóid és...
Blog
Hírek és szakmai tippek
Merülj el a webáruházak világában! Legújabb cikkeinkkel naprakészen tarthatod vállalkozásodat, olvashatsz iparági hírekről, hasznos tanácsokról és az online értékesítés legújabb trendjeiről. Fedezd fel, hogyan teheted sikeresebbé webáruházadat, és maradj képben a legfrissebb fejlesztéseinkkel!
4 ok, amiért egy webáruház tönkremegy
Biztos ismered a lehangoló statisztikákat, hogy az új vállalkozások 80%-a nem éri meg az 5. születésnapját. Mindez persze nem azt jelenti, hogy „ne vállalkozz, mert úgysem fog összejönni”. Pusztán jelzés, hogy alaposan tervezd meg, elemezd a piacodat, dolgozz a...
Így optimalizáld a checkoutot
Hogy vásárolsz, ha nem tudsz fizetni? Ha azon tanakodsz, a sok vásárló, nagyszerű árukészlet, jó árak mellett miért nem veszik online kínált termékeidet, valószínűleg a Te vásárlóid is sokszor teszik fel ezt a kérdést. A vásárlás végső soron a checkouton áll vagy...
Ezért nem vásárolnak a webáruházadban
Az áru nem minden, sőt – hogy vásárolnak-e nálad az interneten, inkább a kasszán múlik. Ha kíváncsi vagy, hogy remek árukészleted, versenyképes áraid és hatékony marketinged ellenére miért alacsony a vásárlók száma látogatóid között, legelőször egy dolgot kell...
Hogyan válaszd ki a webáruházad termékkörét?
Ha épp webáruházat tervezel indítani és kell egy jó piac, akkor a legrosszabb tanács az lehet, hogy „válaszd azt, amit szeretsz”. Eleve sok ember nem tudja, hogy egyáltalán mit szeret, ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy annak a termékcsaládnak van piaca (vagy...
Mi a különbség a férfiak és nők online vásárlási szokásaiban?
Óva intenék bárkit is attól, hogy általánosításokat vonjon le statisztikai adatokból. Most mégis ezt fogjuk csinálni ebben a cikkben, bár jó okkal. A webáruházkészítés (ahogy általában az online marketingtevékenység) sok próbálgatást és tesztelést igényel. Hiába...