Az adatvédelem nem csupán azt a mondatot jelenti, hogy „adataidat harmadik félnek nem adjuk át”. Az adatvédelem a mindennapos működésed része, és leginkább az számít, hogy mit teszel – nem az, hogy mit mondasz. Sőt, ha az adatvédelmi gyakorlataid rosszak,...
Blog
Hírek és szakmai tippek
Merülj el a webáruházak világában! Legújabb cikkeinkkel naprakészen tarthatod vállalkozásodat, olvashatsz iparági hírekről, hasznos tanácsokról és az online értékesítés legújabb trendjeiről. Fedezd fel, hogyan teheted sikeresebbé webáruházadat, és maradj képben a legfrissebb fejlesztéseinkkel!
Még mindig félünk az online vásárlástól?
A kezdeti értetlenségnek és félelmeknek már nyoma sincs. Amíg új volt az internet és az internetes vásárlás, addig természetesen idegenkedtünk tőle – az új és az ismeretlen mindig kockázatos. Aztán az utóbbi évtizedekben az internet annyira a midennapjaink részévé...
Közösségi média – költségből bevételi forrás
Ma a közösségi jelenlét olyan, mint pár éve a weboldal: minden cégnek kötelező (kötelező alatt azt értem, hogy közvetlen versenyhátrányba kerülsz, ha nincs). Kétségtelenül izgalmas időket élünk, mert a közösségi média a szemünk előtt forrja ki magát – létrejött...
Webáruház asztali gépen és mobilon – a különbségek
Már a csapból is az folyik, hogy reszponzív dizájnnal vagy külön mobilra készített oldallal szolgáld ki a mobil eszközöket (mobiltelefonokat és tableteket is), mert a látogatóid jelentős része már mobilról netezik. Vagy csak mobilról. Ha az oldalad rosszul jelenik...
A bizalom jelei
Nemcsak az számít, hogy milyen ajánlatot teszel a látogatóidnak. Talán még fontosabb, hogy elhiszik-e. Mondani és állítani ugyanis könnyen lehet bármit. A „minőségi szolgáltatás” szavakat könnyedén leírhatja bárki, aki előtt billentyűzet van. Viszont a látogatóid és...
4 ok, amiért egy webáruház tönkremegy
Biztos ismered a lehangoló statisztikákat, hogy az új vállalkozások 80%-a nem éri meg az 5. születésnapját. Mindez persze nem azt jelenti, hogy „ne vállalkozz, mert úgysem fog összejönni”. Pusztán jelzés, hogy alaposan tervezd meg, elemezd a piacodat, dolgozz a...