Hogyan töltsd fel automatikusan a webáruházadat?

Szerző: | nov 11, 2014 | Blog | 0 hozzászólás

Írtunk már egy cikket a webáruház automatizálásáról, de vannak még konkrét funkciók, amiket automatizálhatsz.
Maga a webáruház-automatizálás egy olyan szintlépést jelent, ami után nem fogsz visszatérni az „automatizálatlan” webshopokhoz. Nem azért, mert nem lehet, hanem mert nem akarsz.

A jót könnyű megszokni, és az automatizálás hosszú munkaóráidat szabadítja fel, és rengeteg rutinfeladatot és ismétlődő munkát megspórol.

Összességében költséghatékonyabb webáruházat kapsz és több időd marad az üzletfejlesztésre.

Warehouse services concept

Automatikus termékimportálás

Képzeld el azt, hogy kapsz a nagykertől 100 új terméket, amit fel kell vinned a rendszerbe, hogy megvásárolható legyen.

Régebben ez azt jelentette, hogy egyesével fel kellett töltened minden termék leírását és képét, és még a nyilvántartási számokat és egyéb adminisztratív adatokat is be kellett táplálnod a rendszerbe.

Mindez egy jó 1-2 napos munka.Viszont ez automatizálható. Néhány kattintásodba kerül, és a 100 termék máris elérhető awebáruházadban – kifogástalanul és precízen feltöltve, termékleírással, képpel, adminisztratív adatokkal és mindennel.

Termékek „összefésülése”

Mi van, ha két beszállítód ugyanazt a terméket adja? És még az ár is kicsit eltérő?

Több ezer terméknél már emberileg lehetetlen minden termékre emlékezni, nyomon követni,kikeresni és összevetni. Ezért fordulhat elő, hogy2 ugyanolyan termék 2 különböző áron és különbözőleírással szerepel. Ez nemcsak az adminisztrációt nehezíti meg, de sokkal nehezebben kapsz teljes képet arról, hogy mit vásárolnak nálad (hiszen a 2 termék 2 különböző tételnek számít).

Ez azonban automatikusan összecsatolható. Ha szeretnéd, akkor a 2 külön termék csak hivatkozik egymásra, de megoldható az is, hogy egyetlen termék oldalt kapjanak, és a látogatód döntheti el, hogy melyik nagykeren keresztül vásárolja meg.

Integráció

Ha bejön egy rendelés, akkor bizonyára van egy kialakult rutinod arra, hogy hogyan kezeled. A teljesítés mellett felviszed a vásárló adatait a CRM-rendszerbe… kiállítasz egy számlát a rendelésről… berakod őt a hírlevélküldődbe és beállítod, hogy melyik szegmensbe tartozik… a futárszolgálatnak
átadod a rendelést és így tovább.
Mindez manuálisan végezve időigényes, illetve sok egyidejű rendelésnél stresszes is (hiszenmindenkinek időben kell megkapnia). És a hibalehetőség is nagy.

A külső rendszereidet integrálni tudjuk, és gyakorlatilag a piacon elérhető összes rendszert támogatjuk. Így az új ügyfél automatikusan bekerül a CRM-rendszeredbe, elkészül a számla, felkerül a listára, megkapja a futár és így tovább. Annyi a dolgod, hogy néha rápillants, de a webáruház a kezed alá fog dolgozni.

 

SEO

 

Arról szerintem hallani sem akarsz, hogy minden egyes termék onsite keresőoptimalizálását kézzel megcsináld. Ez elképesztő munkamennyiséget jelent.

Éppen ezért automatizáljuk ezt is, így minden feltöltött terméked automatikusan keresőoptimalizált termékoldalon fog megjelenni. Ha egy-egy terméktípust (vagy minden terméket) finomhangolnál, megadnál más kulcsszavakat, más címet emelnél ki, akkor sem kell egyesével módosítani a több száz termékoldalt, hanem magát a SEO-sablont szerkesztheted – és a rendszer a megadott kategóriáknál elvégzi a módosítást.

Bár már 2 cikket is írtunk a webáruház-automatizálásról, de még mindig nincs vége.

Írj nekünk, ha szeretnél te is egy olyan automatizált webáruházat, amelyen nem dolgozni kell, hanem végre a webáruház dolgozik neked.