Webáruház keresőoptimalizálás
Gondoskodunk róla, hogy az érdeklődők rátaláljanak webáruházára
Van már webáruháza, de nem hoz elég vevőt? Ennek egyik oka lehet, hogy potenciális vásárlói nem találják meg az áruházát a keresőkben. A keresőoptimalizálás (SEO) segítségével biztosítjuk, hogy webáruháza a Google első találatai között szerepeljen, így több látogatót vonzhat, és növelheti az értékesítéseit.
Megelőzi a versenytársakat a keresőkben, megelőzi a piacon is
A felhasználók többsége a Google első találatai közül választ, így ha a webáruháza csak a második vagy tizedik helyen jelenik meg, jelentős hátrányba kerülhet. A keresőoptimalizálás segítségével javíthatja webáruháza helyezését, így több látogatót irányíthat az áruházba, és megelőzheti versenytársait.
Emelje fel webáruházát a rangsorban keresőoptimalizálással!
A Google algoritmusai számos tényezőt figyelembe vesznek, mint a minőségi tartalom, kulcsszavak, és a webhely biztonsága. Hiába kínál széles termékválasztékot, ha nem szerepelnek a megfelelő kulcsszavak a webáruház szövegeiben, az érdeklődők nem találják meg az oldalt. Mi segítünk a kulcsszavak optimalizálásában, hogy webáruháza több látogatót vonzzon.
Segítünk megtalálni a megfelelő kulcsszavakat
Keresőoptimalizálási csomagjaink segítenek abban, hogy webáruháza fokozatosan egyre előkelőbb helyet foglaljon el a keresőkben. Elemzéseink során feltérképezzük, milyen kulcsszavak segíthetnek abban, hogy minél több potenciális vásárló találjon rá a kínálatára.
A webáruház üzemeltetését és keresőoptimalizálását is vállaljuk
Készítettünk már webáruházat kis- és közepes vállalkozásoknak, valamint olyan cégeknek is, amelyek több százezer terméket töltöttek fel új webshopjukba. Ha minket bíz meg a feladattal, olyan webáruházat kap, amelyet kifejezetten az ön igényeire szabtak. Azonban egy webáruházat nem elég elkészíteni: üzemeltetni, folyamatosan fejleszteni és keresőoptimalizálni kell ahhoz, hogy rátaláljanak az érdeklődők.
Webáruház SEO áraink!
Mivel a webáruház keresőoptimalizálás egy hosszú távú folyamat, háromféle csomagot hoztunk létre, hogy minden vállalkozás megtalálja a számára legmegfelelőbb megoldást. Mindegyik csomag hatékony eredményeket biztosít, így a döntés csak az ön igényein és költségvetésén múlik. Ügyfeleink hosszú távon számíthatnak ránk, hogy folyamatosan javítsuk webáruházuk teljesítményét a Google-ben.
Alap
- Kulcsszóelemzés és kutatás
- 10 db viszontlink gyűjtés
- 2 db kategória szöveg írás
Középes
- Kulcsszóelemzés és kutatás
- 10 db viszontlink gyűjtés
- 2 db kategória szöveg írás
- 2 db PR-cikk írás
- (linkmarketing cikkek megjelentetése regionális hírportálokon és magazinokban)
Teljes
- Kulcsszóelemzés és kutatás
- 10 db viszontlink gyűjtés
- 2 db kategória szöveg írás
- 2 db PR-cikk írás
- (linkmarketing cikkek megjelentetése regionális hírportálokon és magazinokban)
- 4 db Blog cikk írás
- (egyenként 3000 karakter hosszúságban)
Ha szeretné növelni a SEO hatékonyságát, bármelyik csomag többszörözhető, és az árak ennek megfelelően alakulnak.
Készen áll a jobb helyezésekre?
Kérjen tőlünk árajánlatot, és csatlakozzon azokhoz az ügyfeleinkhez, akik keresőoptimalizálási szolgáltatásaink segítségével növelték webáruházaik látogatottságát és bevételeiket!
Hírek és szakmai tippek
Merülj el a webáruházak világában! Legújabb cikkeinkkel naprakészen tarthatod vállalkozásodat, olvashatsz iparági hírekről, hasznos tanácsokról és az online értékesítés legújabb trendjeiről. Fedezd fel, hogyan teheted sikeresebbé webáruházadat, és maradj képben a legfrissebb fejlesztéseinkkel!
Bestmarkt.hu – Az Év Webshopja 2024 Díjazottja!
Bestmarkt.hu – Az Év Webshopja 2024 Díjazottja! A Webdoc ismét bizonyította, hogy a szakértelem és az innováció találkozása lenyűgöző eredményekhez vezethet. Az általunk fejlesztett Bestmarkt.hu webáruház az Év Webshopja 2024 versenyen az 1,5-5 milliárd forintos éves...
Így kezeld a webáruházadról kialakuló közvéleményt
Szeresd vagy utáld, de az internetes véleményekkel foglalkoznod kell. Ha te meg tudod találni, hogy a webáruházadról és az általad forgalmazott termékekről mit írnak, akkor a vásárlóid is meg tudják. Sőt, meg is fogják. A kulcskérdés persze az, hogy folyamatosan...
Hogyan kezeld jól a panaszos vásárlókat?
A vevőpanaszt két módon tudod kezelni. • Jól. • Rosszul. Ha jól kezeled, akkor lehet, hogy a panasz ellenére a vevőt megtartottad hosszú távon. Ha rosszul, akkor nemcsak őt veszítetted el, hanem akár felidegesítetted annyira, hogy valamilyen felületen (Facebookon,...